2011. november 17., csütörtök

A gumi meg a nő

Lehet ám beküldeni sztorikat :) Ez a nagyonszőke HB története. Cuki :P Tovább én nem kommentálnám :D


Párom elvitte a kocsimat rárakatni a téligumikat. Kedves volt tőle, csakhogy mire tegnap beértem a városba, tök lapos lett a bal hátsóm. Mondja vigyem vissza, oldják meg! Mondja hol csinálták. Gurulok be, csodálkozok, hogy Nissan szalon? Neeem. Gyanús a rozzant 100 éves Corsám a sok fekete merdzsó között? Nekem, nem. Előrángatom a gumis srácokat, hogy az én pasim itt rakatta fel a gumikat, és most így néz ki!Hogy megyek haza? Nem emlékeztek az autóra, de nagyon készségesen neki esnek, szedik szét. Én, csakhogy motiváljam őket, tippeket adok, mi lehet a baj, és percenként bejelentem, mennyi időm van még hátra munkakezdésig. (Itt halkan megjegyeznék két dolgot: 1. olyan szőke vagyok, hogy az szinte fehér 2. volt kb 800 ft apró a tárcámban)

Nagyon profin, és gyorsan megcsinálták a srácok, és mivel pénzt (hálistennek) nem fogadtak el, én egy pillarebegtetéssel köszöntem meg. Persze, azért diszkréten megfenyegettem őket, hogy ha vmi gáz lesz, visszahozom!

Hívom a párom, hogy dicsekedjek, hogy kell autót ingyen szervízelni, és hogy tök nem emlékeztek rá. Jaaaa persze hogy nem, mivel ő egy utcával arréb volt egy putter gumisnál, nem itt. Most törhetem a fejem, hogy vegyek egy Nissant, süssek sütit, vagy ne járjak többet arra?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése